Katalog Avon 7/2021 Polska — Lipiec

Udostępnij
Udostępnij
Udostępnij

📌Katalog Avon 7 2021 Polska Lipiec online: 01.07.2021 — 31.07.2021 roku

5 prawdziwych wskazówek dotyczących zmęczenia Avon

Aby poradzić sobie z szybkim tempem życia i stresującymi sytuacjami, musimy nauczyć się relaksować i uzupełniać zasoby energetyczne naszego organizmu, co pomoże nam stać się bardziej odpornymi na stres i witalnymi. Przyjrzyjmy się więc 5 prostym wskazówkom dotyczącym wigoru, które pomogą usunąć oznaki zmęczenia.

  1. Oddychaj głęboko

Istnieje coś takiego jak „głód tlenu”, który pociąga za sobą wiele szkodliwych konsekwencji dla zdrowia naszego organizmu. Co to jest? Jest to patologia mózgu i układu nerwowego, która pojawia się w wyniku niedostatecznego dopływu tlenu do tkanek nerwowych i mózgu. Ciągłe przepracowanie, stres, brak snu mogą doprowadzić nasz organizm do takiego „strajku głodowego”. Komórki naszego układu nerwowego i mózgu zaczynają się dusić, a Ty masz ochotę rzucić wszystko i położyć się pod kołdrą!

Co w tym przypadku pomoże naszemu organizmowi w walce? Chłodny prysznic, rozgrzewka, aktywność fizyczna, a także rozciąganie i wszystko, co pomaga poprawić krążenie, a także napięcie naszych naczyń.

  1. Robi aromaterapię

Naukowcy udowodnili, że aromaty odgrywają ważną rolę w pracy naszego mózgu, a także w naszym samopoczuciu. Na przykład lawenda pomoże Ci dobrze się wyspać, zapach melisy koi nerwy, geranium czy cytrusy pobudzą organizm.

  1. Przegląd diety

Jedz to, co sprawia ci radość, okres częstego zmęczenia nie jest czasem powściągliwości. Po prostu zmniejsz ilość, którą jesz. Nie zapomnij o zdrowej żywności! Dostarcz swojemu organizmowi wystarczającą ilość jodu (owoce morza, szpinak, orzechy są w nie bogate), witaminy B6 (owoce cytrusowe, awokado, zboża, kurze jaja, nabiał) i nie zapominaj o wolnych węglowodanach, które sprawiają, że czujesz się pełny (pokarmy bogate w błonnik, rośliny strączkowe, zboża, zboża, wszelkiego rodzaju kapusta, kiwi, brzoskwinie, jabłka, jagody). Pij więcej ziołowej lub zielonej herbaty, która również orzeźwia i tonizuje.

  1. Utrzymywanie kontroli

Wszyscy to wiedzą, ale nie wszyscy to wiedzą – dla lepszego trawienia trzeba wstać od stołu z lekkim uczuciem głodu. Staraj się jeść zdrowo i zastępuj kanapki z przekąskami koktajlem proteinowym, galaretką z prebiotykami lub owsianką z siemieniem lnianym. Jeśli nie masz czasu na prawidłowe i regularne odżywianie, nie opuszczaj swojego organizmu bez przydatnych witamin – weź multiwitaminy.

  1. Planujemy – dzień, tydzień, miesiąc

Najważniejszą zasadą w planowaniu swoich spraw jest ocena swoich możliwości. Nie planuj dużo, bo inaczej i tak nie zdążysz. Zaplanuj te rzeczy, które na pewno dzisiaj zrobisz, aby nie martwić się, że nic nie robisz, w wyniku czego Twoja wydajność może się zmniejszyć.

Wiele osób odnoszących sukcesy stosuje tę zasadę – planują ważne rzeczy i robią je na początku roku, na początku miesiąca, na początku tygodnia i na początku dnia! Wtedy Twój dzień, tydzień, miesiąc i rok miną łatwo i bez niepotrzebnego stresu. Ustal priorytety i nie zapominaj o swojej rodzinie, która również pomoże Ci poradzić sobie z uczuciem zmęczenia i pomoże Ci zregenerować się po dniach pracy!